11 weken op avontuur in Peru

Update

Sorry lieve allemaal, nog geen deel 2, er zitten te weinig uren in de dagen.

Maar wel een update! Want voordta ik wegga maak ik nog een kleine reis. Samen met Valerie! Zij zat bij mij in het gastgezin en komt uit Zwitserland.

Vrijdagavond zijn we met de bus naar Arequipa vertrokken, ook wel de witte stad genoemd door de vulkanen en bergtoppen met wiite sneeuw en de witte steen waar veel gebouwen van zijn gemaakt. Het is prachtig en heerlijk warm. Echt genieten! Morgen gaan we voor 2 dagen naar Colca Canyon een grote kloof met condors en heerlijke hot springs. Dan nemen we maandagavond de bus naart Puno en van Puno naar Copacabana in Bolvia! Daar nemen we de boot nar Isla del Sol. Een prachtig eiland in het bolviaanse gedeelte van Lake Titicaca. Daar slapen we 1 nachtje en de volgene dag keren we terug naar Cuzco, weer via Puno. Donderdag heb ik dan de hele dag om souvenirs te kopen, fotos te maken en mijn koffer in te pakken! In de avond ga ik met iedereen uit eten en daarna een klein feestje in mijn appartement en daarna nog gezellig met zijn allen uitgaan!

LIEFS! en tot snel!

xxxx

Maris

Reacties

Reacties

Sheila

Marisje! Wat ontzettend leuk joh. Volgens mij beland jij echt in het paradijs daar met al die mooie plekjes. Geniet er het laatste weekje nog even van samen met Valerie, doe nog alle dingen die je wilt doen zodat je nergens spijt van kan hebben. Zaterdag zie ik jou lekkerding

steef

ja tot zaterdag lekkerding! Veel plezier nog!

Cees&Kitty

Fijn zo een mooie tocht! Genieten maar in het mooie Z-Amerika. Mooi he die bergen Lekker nietwaar lekker wandelen in de natuur..................

groeten uit Olanda en heerlijk je weer te zien!!

iris beijer

Lieve Mariska, ik lees dat je alweer bijna thuis komt, wat gaat dat snel. Fijn dat ik mag mee genieten van de. prachtige foto's.Geniet nog van alle mooie , lieve en leuke momenten. Je hoofd is vol met herinneringen van alles wat je hebt meegemaakt, geweldig! Liefs, IRIS.

lauraa

Marissieee komt bijnaa terug.!!!

maar ondanks dat wel nog even heeeel veel plezier!!

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!